Sider

onsdag 28. juli 2010

Shabby lifting

I dag lagde jeg to av kortene til vinneren av kort-giweawayen min.
Dette har jeg stort sett liftet, med noen få forskjeller. Orginalen kan du se her, hos Camilla.
Camilla er en av de flinkeste kortlagerne jeg vet om, så å lifte henne blir vel en slags øvelse i selvutvikling for min del. :p


Materiale:

Bazzil, det rosa arket er fra Melissa Frances, resten er resteark som jeg ikke fant navn på.
Alt papiret er distresset med Tim Holtz kantskraper, og Distress ink i fargene Vintage Photo og Wethered Wood.
Blomstene er fra Prima, bradsene er fra Papirloftet og Notabene.
Blonden er fra Wildorchidcrafts, og halvperlene er Kaisers Crafts.
Alfabetene er fra American Crafts og My little shoebox.
Kakeservietten er fra Kuttut.
Båndet er vanlig husholdningshyssing.
Stempeltrykket er fra Magnolia, farget med Distress reinkere.
Fargene jeg har brukt er Tattered Rose, Aged Mahogany, Vintage Photo, Walnut Stain, Antique Linen, Wethered Wood og Broken China.
På vingene og blonden på kjolen har jeg brukt Star Dust Stickles.

18 kommentarer:

Gro sa...

Det var en veldig vellykket lifting, spør du meg. Rett og slett lekkert.

:o)

Anonym sa...

Vet om 1 stk Helene som kommer til å ELSKE kortet :)))

jannes hobbykrok sa...

Dette var aldeles nydelig!!!!!
Klem,Janne

Berit sa...

Kortet ditt ble kjempefint!!

Linda Brun sa...

Kjempelekkert fødselsdagskort. Tenker Helene blir kjempeglad for kortet!
Linda

Elaine sa...

Absolutely beautiful card Anne.
I love your colouring and all the detail on your cards.
Thank you for all your lovely comments especially about Poppy, much appreciated.
Love Elaine xx

❤ Kaia sa...

Lekkert kort, nydelig oppsett, og flotte farger.
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Utrolig nydelig kort, Anne!! Rett og slett lekkert!;o)

Fortsatt god sommer!
Klemmer Ida:o)

CraftyC sa...

A very pretty shabby card!
Clairexx

Anonym sa...

Hej vännen!

Tack för din gulliga hälsning, det värmer! Gud vilket underbart vackert kort =) Kika in i min nya blogg, lottar ut örhängen i form av änglavingar, men dom är även superfina att använda till lo-s, missa inte det! ;)

www.badgirlsconfessions.blogspot.com

Ha en trevlig helg, kramar Ullis

Stempelguri sa...

Kjempesøt liftning ;)
Håper på en flott helg her nord ;)
Stempelhilsen fra Cesilie

Marianne-db sa...

Nydelig kort!!

Anette sa...

Sinnsykt rått!! Digger deg, du vet det?? ;)

Anonym sa...

Fantastisk nydelig kort :D

Gry-Beate sa...

Så kjempe nydelig et kort!!Flott dekorert!!

;0)Gry-Beate

Unknown sa...

Åh, vilket vackert kort!! Så snyggt distressat!

Vibeke sa...

Så utrolig flott dette ble!!

Line Bjerk sa...

Lekkert kort!!! Elsker det!!