Sider

søndag 22. august 2010

Til/fra-lapper - Gifttags + Flott tutorial

Først må jeg bare fortelle hva som foregår hos Anonyme Scrappere nå.
Vi har fått fem nye damer inn i vårt designteam, så vi er veldig glade og spente på hva som kommer. Vi feirer dette med å gi bort hele SJU RAK-er, så dette må dere innom og ta en titt på!
Merk også at jeg har laget en liste oppe til høyre over hele designteamet, i alfabetisk rekkefølge til og med, så jeg anbefaler at dere besøker disse damene også. De er utrooolig flinke!

I tillegg vil jeg linke til en utrolig flott tutorial på hjemmelagde vintage blomster. Den ser du HER, hos Linda.

Så over til det jeg vil vise frem i dag...
Jeg syns det er så lekkert med vintage jul, spesielt i scrappet sammenheng.
Så jeg prøvde å lage til/fra-lapper for første gang. For å gjøre det enkelt brukte jeg ferdige tags som jeg stemplet til og fra på den ene siden, og brukte restepapir, bølgepapp, blonder og litt blomster og annen pynt på den andre siden. Så ble alle (utenom det siste, for det glemte jeg) festet til et stykke hamp-tråd.
Jeg vet ikke helt hva jeg syns selv, julefølelsen var kanskje ikke så veldig stor på de fleste av dem. Får bare fortsette å øve. :)

Tagsene er temmelig små da, jeg tror faktisk de minste (alle de nederste) er i ca samme størrelse som i virkeligheten.
















13 kommentarer:

Trine Lise sa...

Helt enig med deg. Jul og vintage kan ikke slå feil. Disse var utrolig flotte og for en herlig måte å få brukt opp litt rester på.

Må jo bare skyte inn her at jeg gleder meg så masse til min første utfordring sammen med dere.

Ha en strålende søndag! Klem

Anette sa...

Knallfine!! Jul er jo nødvendigvis ikke rødt;)

❤ Kaia sa...

Disse var jo bare lekre da....og som de sier, en flott måte å bli kvitt restepapiret på...
Har tenkt på det hver jul, at jeg skulle laget til/fra lapper, men tiden strekker ikke helt til.
I år blir det gråpapir(får tenke litt på miljøet), og da kan vi jo pynte det opp litt kanskje.
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min..
Ha ei super og kreativ uke.
Klem fra Kaia

Mim... sa...

Så läckert och passar jättebra till julklapparna.
HA det bra.

Bodil sa...

Så fine pakkelapper. Kjekk måte å få brukt litt rester på. klem :)

Arnlaug sa...

Rett og slett nydelige!

Hilde sa...

Her var det mange flotte tags!!
Godt igang med juleforberedelser skjønner jeg!

Ha en fin uke!

Berit sa...

Så mange nydelige tags!
Godt å få brukt rester, det blir endel etterhvert:)
Ha en fin søndagskveld:)

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så nydelige pakkelapper, blir virkelig inspirert :) tusen takk for DT-plassen, gleder meg stoooort til å få bli kjent med dere alle
Klem, Anja

Elisabeth sa...

De var kjempe fine. Takk for inspirasjon!!!

Christina sa...

Wowww Anne these are soooo cute! Really love them!
Hugs Kristel

Anonym sa...

WOW!! Så lekre de var, Anne! Så ening, NYDELIG med vintage til jul!;o)

Klemmer Ida:o)

annes paperfun sa...

Ååå så herlige og inspirerende pakkelapper!
Flotte detaljer og heldige de som får en av disse :o))
Ha en fortsatt fin kveld.
klem Anne