Sider

tirsdag 24. august 2010

Vintage tag-kort

I dag kan bli en flott dag! Det er sol og blå himmel ute, litt kaldt, men godt med sol.
Og, når postmannen kommer om et par timers tid, får jeg TO scrappepakker. En pakke med kartong og diverse stæsj, og en pakke med en Big Shot og tre spellbinders. Jeg gleder meg seriøst som en unge!

Kortet jeg vil vise i dag har jeg laget som en overraskelse til en inspirerende og flott dame.






Det er desverre mye av materialene som jeg ikke har noe navn på denne gangen, for det er litt rester og litt som mangler embalasje, så jeg får fortelle om det jeg vet:

Det rødprikkete papret er fra Making Memories.
Rosene og roseknoppene, samt blonden, er fra Wild Orchid Crafts.
Halvperlene er fra kuttut.
Glitteret jeg har brukt er Stikles i fargen Star Dust.

10 kommentarer:

Bettina L. sa...

Det var et absolutt nydelig kort. Tipper hun som får det blir kjempeglad. Likte godt den swirlsen og blomsterdkorasjonen i bunnen

annes paperfun sa...

Den var nydelig,Anne!
Så lekkert du har dekorert med rosene.
HA en herlig dag :o))
klem Anne

Christina sa...

This is really wonderfull Anne!
Hugs Kristel

Therese sa...

Dette tag kortet var utrolig nydelig. Herlige farger, og vakkert oppsett på blomster.
De swirlene du har brukt var dekorative og fine.

Klem

Trine Lise sa...

Dette var veldig harmonisk og lekkert. Kjempe flott tag!
Klem fra meg

Bodil sa...

Kjempeflott pyntet tag :)
Ha en fin dag, klem :)

Pinklady 68 sa...

En lekker tag!!! Nydelig blomster oppsats og koselig tekst:-)
Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Unknown sa...

aldeles nydeligt tag kort.

Elaine sa...

Beautiful tag Anne.
I love the flowers, lace and pearls, they really make this tag extraordinary. Love it!
Hugs Elaine xx

Line Bjerk sa...

Tusen takk for maaange veldig koselige hilsner i bloggen min!! Setter stooor pris på det!!

Du lager jo såå mye vakkert! Gleder meg til å se mye mer av deg! Sleng deg på utfordringene inne på tjsc da vel? :)

Tror kanskje du har endret design i bloggen din eller? Hihi.

Klem line