Sider

lørdag 4. september 2010

Telyskort

Så fikk jeg omsider prøvd meg på et telyskort. Det har jeg tenkt lenge at jeg skulle gjøre, men har liksom ikke kommet så langt. Dette er til sambo sin tante, og det ble langt fra perfekt, men greit nok til første gang syns jeg. Det var morsomt da, får prøve igjen og gjøre det bedre. ;)

Her finner du malen jeg har brukt. :)



Jeg har brukt:
Bazzil
Mønsterark fra Melissa Frances
Distress ink i fargen Vintage Photo
Alfabet, ukjent merke
Blonde fra Bikuben
Silkebånd
Zip Dry
Spellbinders

10 kommentarer:

Veronique sa...

Jeg synes at kortet ble kjempe fint :) Hun kommer nok til å sette pris på det :)

Marianne/skorpionen sa...

Så lekkert dette var og så flott med blonden på fremsiden!
Stilig det med teposen også :)
Du må jo forsøke deg på septemberoppgaven på CASA, der er det telyskort som er oppgaven!

Ha en flott helg!
Klem
Marianne

Bettina L. sa...

Supernydelig kort som alltid. Dette må jeg bare prøve å få til selv også. Kjempefine farger, nydelig med blonder og en touch med vintage photo:)

Bodil sa...

Så fint det ble :) Dette blir hun nok glad for.
Ha en fin helg, klem :)

Trine Lise sa...

Kjempe flott Anne! Nydelig papir og blonden passer helt perfekt. Klem

Gro sa...

Telys-kort er utrolig fine, og det er ditt også. Nydelig farge :o)

Renate sa...

Utrolig lekkert dette kortet altså.
Nydelige farger og lekkert pyntet. Så flott og med den blonden til.

Hilsen Renate

Elaine sa...

Oh Wow! This is delightful Anne!
I love the vintage feel of the papers and the lace is the perfect touch.
Hugs Elaine xx
PS I'm sorry I've not been around for a couple of days x

Tone sa...

Jeg syntes det ble skikkelig lekkert jeg! :) Rolig og harmoniske farger, herlig! :) :)
Og takk for malen! Jeg hadde rotet den vekk, å takktakk :)

Verind sa...

Kjempefint, skal prøve meg på denne en gang :)