Sider

onsdag 13. oktober 2010

Ribbons, and lots of `em!

I dag starter den nye utfordringen vår hos Anonyme Scrappere, den heter Ribbons, and lots of `em!
Det betyr at vi vil se bånd og blonder i alle varianter, alt fra perler, organca og silkebånd til blonder og pompoms og så videre.

Jeg har dekorert enda en av papirposene som jeg er så glad i, uten handtak denne gangen.
Jeg har brukt perlebånd, hvite pompoms, et sølvband og litt ric rac.

Husk at vi også har en ekstrautfordring gående, hvor dere kan levere alt dere lager til jul. :)









Motiver er fra Whipper Snapper (eller noe i den duren), og farget med Distress Reinkere.
Jeg har brukt Tattered Rose, Aged Mahogany, Spiced Marmelade, Wethered Wood, Black Soot, Peeled Paint, Valnut Stain.



Materialer:
- Papirpose og Bazzil.
- Papirer fra Imaginice og Kaiser Craft.
- Blomster fra Wild Orchid Crafts og Papirloftet.
- Kakeserviett og perlebånd kjøpt på TreL.
- Et uidentifisert sølvbånd, og et bølgebånd og pompoms fra Papirloftet.
- Charm fra Kutt Ut.
- Bling fra Prima.
- Stickles i fargene Star Dust, Candy Cane, Turqouise.
Ellers: Spellbinders, Edge Scraper, Cracle Accent.

12 kommentarer:

Maria Therese sa...

Veldig søt pose!!

Christina sa...

Woww so gorgeous Anne! Looks stunning!
Hugs Kristel

Trine Lise sa...

Nydelig Anne! Din sans for detaljer er fantastisk.
Ha en fin dag :) -klem-

Veronique sa...

jeg digger det du lager :)

Bodil sa...

Nydelig og så mange flotte detaljer :) herlig :)

ha en fin kveld :)

ninabakke sa...

Så herlig :)

Camilla sa...

Kjempe lekker, Anne. Du imponerer bestandig du ;)

Judith Veldhuizen sa...

Beautifull, beautifull, beautifull card!!! you've coloured it so beautifull and the colours are gorgeous!!!! I really love it!!

Greetings, Judith
http://artdogz.blogspot.com

Elaine sa...

Beautiful Anne - as always.
Such a sweet Father Christmas and coloured perfectly.

Love Elaine xx

Marianne sa...

Nydelig Anne !! Du er så flink til å fargelegge, og det er så mange flotte detaljer i pyntinga / oppsettet ditt. Likte veldig godt den hvite perleraden jeg..
God helg,

Klem

Camilla sa...

Hei Anne!
For en utrolig stilig gavepose!!
Takk for tilbakemelding ang konkurransen hos Anonyne Scrappere. Jeg skal selvfølgelig ta bort kortet mitt da det ikke er godkjent. Men jeg har brukt tre bånd/blonder da. Et bredt bånd ned på venstresiden, et bånd med sløyfe i, og en blonde rundt sirkelen/motivet.
Ha en god helg!
Klem, Camilla

Anette sa...

Virkelig lekkert!! Elsker blomstene, motivet, fargene.. Ja,ALT! Nydelig med glitteret på rosene!