Sider

mandag 30. mai 2011

Birthday Tag

Her er et enkelt lite bursdagskort jeg lagde i full fart til
søskenbarnet til sambo, han fikk en vinflaske av oss så jeg
lagde en liten sirkel som kunne henge på flasken.

Jeg har brukt flere lag med spellbinders,
et lag osteklut samt en hemp av osteklut,
litt bølgepapp, tall fra American Crafts,
perler og blomster fra WOC,
og en brad fra Papirloftet til å holde sammen lagene.


Kantene er svertet med Vintage Photo.













Man åpner kortet ved å "skli" toppen av og skriver hilsenen mellom lagene,
syns det var litt morsomt å lage til. :)



11 kommentarer:

Anonym sa...

For en kjempelekker tag med masse herlige blomster, gjetter at den falt i smak :)
Klem Lill

Synnøve sa...

Snoperier spør du meg;)
Denne var lekker! Rett og slett!
En superfin bursdagstag til en heldig mottaker!
Klem

Kristin Langnes sa...

Denne var kjempelekker og elegant! Nydelige farger og nydelig pynting!

Christina sa...

Wowww this is really awesome Anne! Love the tag and the colours in it! Great details!
Hugs Kristel

Nina sa...

Vackert födelsedags tags,fint med alla blommor.Kram Nina

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så lekkert og ikke minst spesielt :) elsker alt som ikke er firkantet - for en inspirasjon :) må jeg virkelig prøve en dag
Og fantastiske farger :)

Scrappegal sa...

WOW, så lekker!!!!!! :)

ThereseM sa...

Så nydelig den var!! Super inspirasjon. Vet i alle fall hva jeg skal prøve å lage med en gang jeg er tilbake i USA.
Ha en fin uke :)

Klem, Therese.

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jättefin tag,, måste prova göra en sådan jag också..

Pinklady 68 sa...

En nydelig tag med masse lekre blomster! Flott layout:-)

Klem Laila.

Jill sa...

Så flott den var! Lekre blomster og en herlig fargekombinasjon. Mulig jeg må bestille kort av deg til stefaren min sin bursdag;) Har du mulighet til det?