Sider

søndag 12. juni 2011

Christmas Hug for You

Dette var mitt bidrag til kortkrigen,
oppgave nr. 7 av 10. Vi skulle lage en flasketag.
Jeg var lite inspirert, til jeg plutselig fant noen
ferdig malte motiver, med masse glitter,
så da kunne jeg jo bare kose meg med å pynte.
Ikke at det var lett, jeg syns det er dødsvanskelig
å pynte når det ikke er rektangulært.
Da ble det en juletag til å henge på vin.

Dette herlige papiret er fra Magnolia,
Jeg må nok ha flere av disse til jul.

Virkelig nydelig rødt!
Jeg bar brukt bazzil av typen Craft,
og svertet kanter med Vintage Photo.



Dekorasjonen består av blomster fra Wild Orchid Craft,
Seem Binding Ribbon, en perlebrad fra Papirloftet,

en sløyfe med osteklut, to vingecharms fra Kutt ut,
og bling i blomstene. Jeg har også brukt Magnolia Swirl die-en min.


Metallhjørnet er malt med gesso og Crackle paint,
dette var første gangen jeg gjorde det, er hekta nå. ;)





Tilda er malt me Distress Reinkere og har fått masse Stickles på seg
i diverse farger. Kakeservietten er fra Wild Orchid Crafts.



Tekststemplet er fra Papirloftet.



Nå har vi så nydelig sommervær som man kan få,
jeg er solbrent, og vi har tatt årets første utebad.
Bare så dere vet det så er ikke dette for pyser,
det er bare ensifret temperatur i vannet vi bader i. ;)
Været skal vist bli grått snart, så vi må jo nyte det mens vi kan.

Nå har jeg masse scrappeprosjekter på tapetet da,
jeg har blandt annet blitt utfordret av Scrappekammeret
til å lage et minialbum. Stay tuned...

16 kommentarer:

Gro sa...

Skal si det var en glitrende Tilda som har pyntet seg til jul. Flasketaggen er kjempefin, og nydelig pyntet.
Klem :o)

liz sa...

Kjempe fint! (skulle startet litt selv men har hatt vannlekasje hjemme, så må nok vente til de er ferdig. Litt mye rot og slikt)

Sassy Scrapper sa...

What an awesome bottle topper! Tilda looks amazing all blinged up. Great job my sweetie!
Hugs Bonnie

Gunn-Elin sa...

Finnes det noe som er vanskelig for deg da? Det ser nå ikke sånn ut :) Nydelig flasketag.
Og du... Tusen tusen takk for alle de koselige kommentarene i bloggen min. Jeg blir alltid så glad. Hadde jeg bare vært like snill og søt som deg å legge igjen ord etter meg til både deg og mange andre. Men hverken jeg eller tiden strekker til.

Heier på deg og minialbumet ditt. Kjempemorsom utfordring du fikk av scrappehuset :)Artig!!

Klemmer fra meg :)

Pelargonia sa...

I always love your Tildas, you know that, cause I always write this :)
This is great, I love the paper! I have a blue one, but I haven't seen such beautiful, deep red in the store. Thanks for Christmas in the middle of the over 30 degrees heat, it's really cooling :D
Big hugs for you!

Nina sa...

Lika underbart fint som alltid.Ha det så bra.Kram Nina

Janine - Ellabella sa...

Absolutely Amazing and so Gorgeous!!..the image is fabulous...your coloring is Wonderful!
Hugs Janine

Katarina sa...

Vilken otroligt vacker tag du gjort. Ha en bra vecka. Kram Katarina

Hildegunn sa...

Så herlig tag du har laget! Tilda er jo sååå søt! Flott med glitteret!

Ønsker deg en fiiin mandag!
Klem

Christina sa...

Woww this is absolutly stunning Anne! Love the white details you used!!!
Hugs Kristel

Synnøve sa...

Brrr... badet?
I`m impressed girl;)
En superlekker tag du har laget da.
Så skjønn og glitterglad Tilda og fiiin dekor.
Klem fra meg (som er glad jeg endelig kommer inn igjen i blogger;))

Anonym sa...

Noe såååå herlig, dette var flott altså!! Så flott med alt glitret og alle detaljene, du e bare suuuperflink:))
Klæm Lill

Bodil sa...

Nydelig tag med flotte detaljer. Fint med den malte hjørnepynten.
klem :)

Alhana sa...

For en vakker flaske tag med en flott og glitrende Tilda :)

Hege sa...

Lekker tag, Anne! Tilda var lekker i glitter!!
Synes du har gjort en knalljobb med å dekorere selv om det ikke var rektangulært (jeg synes også det er kjempevanskelig!!)

Du er tøff som bader i kaldtvann, jeg må ha hvertfall 25 før jeg bader, - så det skjer sjelden...

Ha ei fin uke!
Klem

Eva Marie sa...

Nok en gang min favoritt i kortkrigen, denne var så nyyyydelig kjære deg!!! =)